• viatge e grup i guia acompanyant Guinea Bissau viatge e grup i guia acompanyant Guinea Bissau
  • viatge d'autor a  Guinea Bissau viatge d'autor a  Guinea Bissau
  • tour en grup activitats aventura tour en grup activitats aventura
  • safaris a àfirca  Guinea Bissau safaris a àfirca  Guinea Bissau
  • vacances d'agost a l'àfrica  Guinea Bissau vacances d'agost a l'àfrica  Guinea Bissau
  • Viatge en grup a  Guinea Bissau Viatge en grup a  Guinea Bissau
  • Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós
  • hotel luxe àfrica Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós hotel luxe àfrica Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós
  • Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós
  • mar de  Bijagós mar de  Bijagós

Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós

Sortida

7 i 14 octubre 2023

Nits

7

Preu

2.255 €

Guinea Bissau és una destinació única, un dels països més petits d'Àfrica i on el turisme encara ha d'arribar. Els nostres viatges seran en grup i veurem la increïble fauna que hi ha a les illes.

L'Orango Parque Hotel està perfectament integrat dins les illes del Parc Nacional d'Orango i respecta el medi ambient i la comunitat local. Consta de 8 bungalows d'estil africà, 6 a peu de platja i 2 envoltats d'exuberant vegetació. Hi ha 14 habitacions, totes dobles amb bany privat d'estil colonial.

Un lloc de trobada amb la biodiversitat i la tradició bijargar.

Podràs gaudir d'un preciós capvespre a la platja, sopar un menú suculent amb productes frescos i locals i descobrir un altre tipus de paisatge i de vida a través de les nostres nombroses excursions que oferim amb els nostres guies.

Cuidem tant dels nostres clients com dels nostres treballadors, oferint una feina digna i de qualitat que doni suport al desenvolupament i millori les condicions de vida de la població local.

L'Orango Parque Hotel no és només un establiment turístic, és un projecte de turisme responsable i sostenible que fa compatible el turisme amb la conservació de la biodiversitat, la preservació de la cultura bijagó i la millora de les condicions de vida de la població.

El nostre hotel, a través de l'Associaçao Guine Bissau Orango, una entitat espanyola sense ànim de lucre, reverteix els seus beneficis en microprojectes de cooperació al desenvolupament que beneficien directament la població del Parc Nacional d'Orango. Hem dut a terme diversos projectes, majoritàriament a les àrees de salut i educació.

  • Hem rehabilitat infermeries i llocs de salut primària.
  • Hem habilitat escoles bressol i escoles.
  • Hem fet pous d'aigua potable.

L´hotel s´emmarca dins d´un projecte de veritable ecoturisme. Contribueix pro activament a la protecció del medi ambient així com al desenvolupament de la comunitat local, advocant sempre per un model sostingut i sostenible. Els pilars en què basem el nostre enfocament sostenible són:

  • Combatre el canvi climàtic i el seu impacte.
  • Conservació del medi marí.
  • Protecció d'ecosistemes terrestres i marins.
  • Promoure el creixement econòmic oferint treball estable i de qualitat.
  • Donem suport a l'educació i formació com un dels principals pilars per al desenvolupament autònom local.
  • Inclusió de la població i la cultura local.

VIATGE EN GRUP

Aquest viatge estarà format per un grup de 16 persones. Pots apuntar-te en parella, amb amics, en família o si véns sol@. En cas que t'hi apuntis sol@ et posarem a compartir amb una altra persona del mateix sexe i així no hauràs de pagar suplement d'habitació individual.

És un viatge pensat per a viatgers, NO per a turistes. Viatgers que estiguin acostumats a gaudir de les coses més sorprenents, però també de les coses petites, les més senzilles. tots els allotjaments estan curosament escollits, per la seva ubicació, qualitat i serveis, i són grans opcions en cadascun dels punts visitats i inclosos a l'itinerari.

En aquest viatge faràs moltes caminades pels boscos de les illes, muntaràs en un petit vaixell d'alumini per moure'ns entre les illes i dormiràs una nit en unes tendes de campanya, amb les coses bàsiques per veure tortugues desovar. Si ets una persona sedentària i no acostumada a activitats d'aquest tipus, tenim altres viatges per a tu, però aquest NO és el teu viatge.

Sortides programades

  • 7 oct. 2023
  • 14 oct. 2023
  • 4 nov. 2023
  • 11 nov. 2023
  • 16 des. 2023

La reserva de plaça es farà per exclusiu ordre de reserva.

Veure tots els detalls del viatge

Demana més Informació o Reserva

Nom i Cognoms*
E-mail*
Telèfon*
Comentaris
Envia

hotel luxe àfrica Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós
Viatge a l'arxipèlag dels Bijagós
mar de  Bijagós

Allotjament

  • 2 nits a Ceiba Hotel Bissau - AD (Bissau)
  • 5 nits a Orango Parque Hotel - PC (illes Bijagós)

Inclou

Trasllats d'entrada i sortida
Assegurança
Documentació viatge
Règim Tot Inclòs

Demana més Informació o Reserva

Nom i Cognoms*
E-mail*
Telèfon*
Comentaris
Envia

Sortida

7 i 14 octubre 2023

Nits

7
2.255 €
Sense Vols

A destacar:

  • Grup reduït màxim 16 persones
  • Totes les activitats incloses al programa amb acompanyant local de parla espanyola.
  • Recollida a l'aeroport de Bissau el dia d'arribada i el trasllat a l'hotel.
  • Trasllats a Bissau amb furgoneta local, aeroport > hotel > lloc de sortida cap a l'Arxipèlag i viceversa el dia de tornada.
  • Estada a Hotel Ceiba en habitació doble estàndard amb esmorzar. Primera i darrera nit.
  • Trasllat des de Bissau a Orango i tornada amb llanxa d'alumini. Durada de cada trajecte de 4 hores. A la llanxa no hi ha bany.
  • Estada a Orango Parque Hotel en règim de pensió completa i bungalow estàndard (sense aigua calenta).
  • Nit a l'Illa de Poilao per veure les tortugues verdes i dormint a tenda de campanya amb estoreta.
  • Totes les entrades als parcs nacionals, llogarets o illes incloses a l'itinerari.
  • Aportació a un dels projectes locals.
  • Visita dels projectes que té l'hotel en marxa al poble del costat.
  • Assegurança de viatge, assistència, metge i anul·lació fins a 7.000€.

El teu assessor

index.php?option=com_content&view=article&id=174&catid=25

Agnès Font

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
+34 669 869 317 (Mòbil 24/7)

Altres Propostes

Vols estar sempre al dia
de les nostres ofertes?

V3 Viatges

C. Jaume I, 7 - 08500 Vic (Barcelona)
Tel. 669 869 317 - 936 883 952
Mail:  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.


© V3 Viatges. Tots els drets reservats. Creat per DWO.