Detall dels vols:
BARCELONA 11.10H – AMSTERDAM 13.34H
AMSTERDAM 16.55H – BARCELONA 19.05H
4 Desembre.- Barcelona - Amsterdam (sopar)
Sortida a l'hora prevista en vol regular amb destinació Amsterdam. Arribada i trasllat a l'hotel. A continuació, gaudirem d'un passeig en vaixell pels canals d'Amsterdam per conèixer els racons més bonics de la ciutat. Sopar i allotjament.
5 Desembre.- Amsterdam (MP)
Esmorzar. Al matí farem una visita panoràmica pel centre antic de la ciutat durant la qual contemplarem els llocs més emblemàtics com al barri de Jordaan, les seves cases senyorials a la vora dels seus famosos canals, el mercat de les flors, la catedral, plaça dels Museus, Plaça Daam, etc. Dinar. Temps lliure. Tarda lliure per gaudir de l’animat ambient nadalenc. Allotjament.
6 Desembre.- Amsterdam - Marken - Volendam - Amsterdam (MP)
Esmorzar. Sortida en autocar cap els típics pobles de Marken i Volendam, amb parada per foto en un dels seus famosos molins. Marken, situat en una illa unida al continent per un dic, que manté un folklore únic. Volendam, la Joia del Nord de país, que no ha perdut la seva essència de típic pueble de pescadors que ens encantarà. Dinar. Posteriorment, tornada a Amsterdam. Temps lliure per gaudir del seu ambient nadalenc. Allotjament.
7 Desembre.- Amsterdam (AD)
Esmorzar. Temps lliure per seguir descobrint la ciutat com la Casa d'Ana Frank o algun dels seus famosos museus. Allotjament.
8 Desembre.- Amsterdam - Barcelona
A l'hora prevista, trasllat a l'aeroport per sortir en vol de tornada al nostre lloc d'origen. Arribada, fi de viatge i dels nostres serveis.
C. Jaume I, 7 - 08500 Vic (Barcelona)
Tel. 669 869 317 - 936 883 952
Mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
© V3 Viatges. Tots els drets reservats. Creat per DWO.